Thursday, April 14, 2011

LOAN OH LOAN... = ="

bila ak teringat je pasal loan ak mula lah ak tension..
ak asyik pkir bile la nak dapat loan ni...dah 3 sem dah...
dah la pengurusan lembap mcm ngan pa lagi...nak je ak pasang c4 kat opis tu pastu letupkan...
bile loan dah msuk ingatkan masukla 1k lebih...ini dapat separuh je...
xkn la ak nk begntung je kat ibu bapa aku..

ak ingatkan dpt loan nnt bleh la ak beli set pc baru...tp nmpaknye ak tpakse tngguhkan dlu niat ak tu sbb mcm2 lg nak buat....renovate keter aku...hehe....

No comments:

Post a Comment